ČASTO KLADENÉ DOTAZY - bezdrátový internet

1. Jaké máte tarify: rychlosti + ceny?

Odpověď: Rychlosti a ceny naleznete v našem ceníku, který je na webových stránkách nebo na prodejnách IndiGO.

 

2. Mám zájem o připojení, kde se mohu přihlásit?

Odpověď: Na prodejnách IndiGO, také online formulářem, který naleznete na našich stránkách. V případě dotazů volejte na telefon 491 618 918.

 

3. Kde zjistím rychlost internetu, kterou mám mít?

Odpověď: Rychlost Vašeho připojení naleznete na Vašem logu. Přihlašovací údaje jsou uvedeny na Předávacím protokolu, který je součástí Vaší smlouvy o připojení. V případě dotazů nás kontaktujte Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo volejte na telefon 491 618 918.

 

4. Mohu k internetu připojit PC a notebook dohromady?

Odpověď: Ano, za pomocí routeru. S nastavením routeru Vám odborně poradíme a navrhneme nejlepší řešení. Kontaktujte nás na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo volejte na telefon 491 618 918.

 

5. Potřebuju veřejnou IP, jak to udělám?

Odpověď: Veřejnou IP adresu máte od nás s novým připojením zcela zdarma pouze u tarifu PREMIUM ve výši 399,- Kč/ měs.

 

6. Chci internet bez omezení, umíte?

Odpověď: Ano, všechny naše tarify jsou bez datového limitu.

 

7. Jak probíhá měření u nového zákazníka?

Odpověď: V domluvený termín měření k Vám přijede náš technik, který u Vás provede měření a navrhne nejlepší instalaci připojení.

 

8. Je možné se sousedem využít jedno připojení?

Odpověď: Smlouva je vždy uzavíraná pouze s jedním zákazníkem. Další distribuce je nepřípustná.

 

9. Vím o někom, kdo hledá připojení k internetu, kam mohu zaslat informace?

Odpověď: Informace zasílejte na objednáTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo volejte na telefon 491 618 918.

 

10. Plánujete i jiná místa pokrytí internetem?

Odpověď: Ano, pokrytí stále rozšiřujeme.

 

11. Mohu si změnit tarif?

Odpověď: Ano, lze si vybrat jiný tarif z aktuálního ceníku (zdarma). U akčních nabídek mohou být změny tarifů za určitých podmínek.

 

12. Kolik mám platit za internet?

Odpověď: Cena tarifu je určena ve smlouvě dle platného ceníku při podpisu smlouvy.

 

13. Chci přejít co nejdříve na nový tarif s nižší cenou a větší rychlostí podle nového ceníku.

Odpověď: Ano, lze přejít na jiný tarif po uplynutí předplacené doby.

 

14. Co je pro mě výhodnější, smlouva na dobu určitou nebo neurčitou?

Odpověď: Smlouva na dobu neurčitou – je podmíněna placenou instalac.

Smlouva na dobu určitou – instalace zdarma, zdarma zapůjčení zařízení.

 

15. V porovnání s jinými poskytovateli máte internet drahý, můžete mi dát slevu?

Odpověď: Na rozdíl od konkurence nabízíme nespočetně výhod (např. veřejná IP adresa, nesdílené připojení apod.). Pokud máte lepší nabídku na připojení internetu, tuto nabídku nám předložte, bude-li lepší, cenu Vám snížíme.

 

16. Mohu převést na jinou osobu smlouvu na dobu určitou?

Odpověď: Ano, pokud obě strany s převodem souhlasí.

 

17. Jak to bude se smlouvou, když si změním tarif?

Odpověď: Ke smlouvě se vytvoří dodatek o změně tarifu.

 

18. Mám přeinstalovaný PC a nejde mně internet, co s tím?

Odpověď: Proveďte kontrolu nastavení síťových připojení na Vašem PC dle údajů na Vašem Předávacím protokolu, který je součástí Vaší smlouvy o připojení a správné propojení kabelů. V případě stálé nefunkčnosti nás kontaktujte na telefonu 491 618 918 a my k Vám pošleme technika (placená služba – 499 Kč/hod.)

 

19. Internet se občas zpomaluje

Odpověď: Porovnejte Vaši naměřenou rychlost s rychlostí danou Vaším tarifem dle smlouvy. V případě častých rozdílů rychlostí nás kontaktujte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo volejte na telefon 491 618 918.

 

20. Nejde mně mail, co s tím?

Odpověď: Při používání poštovních klientů je zapotřebí dodržovat nastavení, které Vám sdělí Váš poskytovatel e-mailu.

 

21. Jak rychle řešíte opravu výpadku?

Odpověď: Naši síť internetu neustále monitorujeme a neprodleně řešíme jakýkoliv výpadek.

 

22. Jak mám postupovat při výpadku internetu?

Odpověď: Nejčastější výpadek připojení k internetu lze odstranit restartováním (odpojením od elektrického rozvodu na 2 minuty vytažením zařízení ze zásuvky) aktivních prvků ve Vaší domácí síti a veškeré kabeláže k nim připojené. V případě stálé poruchy nás kontaktujte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo volejte na telefon 491 618 918.

 

23. Ovlivňuje počasí kvalitu signálu

Odpověď: Pouze ve výjimečných situacích.

 

24. Chci přejít od jiného poskytovatele, co mám udělat?

Odpověď: Objednávky zasílejte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo volejte na telefon 491 618 918.

 

25. Jak mám nahlásit nefunkčnost internetu?

Odpověď: V případě poruchy nás kontaktujte na telefonu 491 618 918.

 

26. Jak mám odstoupit od smlouvy na dobu neurčitou?

Odpověď: K odstoupení od smlouvy je potřeba nám zaslat písemnou výpověď. Ve výpovědi uveďte: číslo smlouvy, jméno a příjmení, místo připojení, důvod ukončení smlouvy, datum a vlastnoruční podpis.

 

27. Dostanu zpět peníze při ukončení smlouvy, když budu platit fakturou na rok dopředu?

Odpověď: Ano, po ukončení smlouvy Vám bude přeplatek vrácen.